כשמדובר בבריאות שלנו, אנו נוטים להתעלם מחשיבות כפות הרגליים שלנו. 75% אחוז מהאוכלסייה יחוו במהלך חייהם כאבים בכפות הרגלים או במקומות אחרים כמו גב תחתון,צוואר ועוד המושפעים בצורה ישירה ממנח רגילנו וגופנו. מדרסים אורטופדים בהתאמה אישית הם פתרון מצוין לבעיות אלו,הם מספקים את התמיכה הנחוצה לכפות רגלנו דבר המשפיע רבות על הבריאות שלנו. הנה שבע דרכים שבהן מדרסים בהתאמה אישית יכולים לשפר את הבריאות שלנו:

1. תמיכה לכף הרגל: מדרסים בהתאמה אישית מותאמים למבנה כף הרגל האישי של כל אחד,מפחיתים את העומס הרב בהם כפות הרגלים מצויות ומתקנים את מנח הרגליים בצורה מיטבית,הם עוזרים לפזר את משקל הגוף באופן שווה על פני כל כף הרגל ומפחיתים את הסיכון למחלות,כאבים ופציעות בכף הרגל כגון דלקות,פלטפוס,הלוקס ולגוס,שין ספליט ועוד.

2. יציבה משופרת: מדרסים בהתאמה אישית נועדו לתקן בעיות הקשורות לפרונציה (קריסה פנימה) או סופינציה (נטייה החוצה) של כף הרגל, דבר המשפר את היציבה שלנו על ידי תיקון מנח כפות הרגליים, מדרסים בהתאמה אישית עוזרים לשמור על עמוד השדרה,מקלים על לחץ על הגב ומפחיתים את הסיכון לכאבי גב,צוואר וכאבים נלווים.

3. הקלה על כאבים בכף הרגל: אם אתם סובלים מכאבים בכף הרגל, מדרסים בהתאמה אישית יכולים להיות שובר שווין בטיפול בהם. הם מספקים בלימת זעזועים, מפחיתים את הלחץ על כפות הרגליים וממזערים אי נוחות הנגרמת על ידי מצבים כמו דלקת פרקים, מטטרסלגיה ודורבן בעקב.

4. ביצועי ספורט משופרים: מדרסים מותאמים אישית הם לא רק לשימוש היומיומי. ספורטאים יכולים להפיק תועלת רבה מהתמיכה והיציבה המשופרת שהמדרסים מספקים. הם יכולים לשפר את שיווי המשקל, להפחית את הסיכון לפציעות ולשפר את הביצועים הכוללים במהלך פעילות הספורט. 

5. הקלה בכאבי מפרקים: רגליים במנח לא תקין ישפיעו על הברכיים, צווארֿ, הירכיים ואפילו הגב התחתון. מדרסים בהתאמה אישית עוזרים לשמור על מנח תקין, מפחיתים את הלחץ על המפרקים באזורים השונים ומספקים הקלה מכאבים הנגרמים ממצבים כמו דלקת פרקים ותסמונת פטלופמורלית.

6. טיפול מונע: מדרסים בהתאמה אישית לא רק עוזרים לטפל בבעיות קיימות בכף הרגל והמפרקים אלא גם משמשים כאמצעי מניעה מצוין. על ידי מתן תמיכה נאותה וספיגת זעזועים, הם יכולים להפחית את הסיכון לפתח בעיות חדשות הקשורות לעמידה ממושכת, הליכה או ריצה.

7. נוחות מוגברת: אחרון חביב, מדרסים בהתאמה אישית מציעים נוחות שאין שני לה. הם מתאימים לצורת כף הרגל הייחודית שלנו, מה שמבטיח תמיכה ונוחות. תיהנו מנוחות ותמיכה גם כאשר אתם נמצאים שעות ארוכות על הרגליים.

השקעה במדרסים אורטופדים בהתאמה אישית היא השקעה בבריאותנו לטווח הארוך. בגלל היכולת שלהם לשפר את התמיכה בכף הרגל,את היציבה, להקל על כאבים,לשפר את ביצועי הספורט ולספק טיפול מונע, הם מהווים נכס חשוב  לבריאותנו הכללית.

אם אתם חווים אי נוחות,כאבים בכפות הרגליים/ברכיים/גב,עומדים שעות רבות על הרגליים או עוסקים בפעילות ספורטיבית, השקיעו בבריאות שלכם ותתייעצו עם מומחה על מנת לקבל מדרסים המותאמים אישית לכפות הרגליים שלכם ולצרכים הספציפיים שלכם. קחו את הצעד הזה לאורח חיים בריא ונוח יותר! 
 
לתיאום בדיקה וייעוץ בחינם וללא התחייבות השאירו פרטים 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *