משחק הכדורסל הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים בעולם. הכדורסל הוא ספורט בעצימות גבוהה המשלב בתוכו קפיצות,ספרינטים,כוח מתפרץ ושינויי כיוון רבים, מסיבה זו שחקני הכדורסל תלויים רבות במצב הבריאותי ובתיפקודם של כפות רגליהם. קפיצה לריבאונד,ריצת ספרינט בהתקפה מתפרצת, שינוי כיוון ועוד- כולם יוצרים לחץ וזעזועים גדולים על כפות הרגליים.

כל האתגרים הללו הופכים את המדרסים האורטופדים לנעלי כדורסל לכלי חיוני למניעת פציעות ולשיפור הביצועים של שחקן הכדורסל.

אז למה מדרסים לנעלי כדורסל חשובים כל כך וכיצד הם תורמים לבריאותו של שחקן הכדורסל ולביצועיו?

  • תמיכה ויציבות: בכדורסל יש שינויי כיוון חדים ומהירים בנוסף לעצירות פתאומיות בהם כפות הרגליים והקרסוליים נתונים ללחץ עצום, מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מספקים תמיכה לכף הרגל ומחלקים את משקל הגוף בצורה שווה שתוריד עומסים מאזורים בעלי נטייה לפציעות כמו הקרסול, העקבים ומסרק כף הרגל. מדרסים בהתאמה אישית לנעלי כדורסל יורידו את הסיכוי לפציעות כדורסל נפוצות כמו נקעים,מתיחות ועוד.
  • בלימת זעזועים: ניתור וקפיצות הם חלק בלתי נפרד ממשחק הכדורסל, הם יוצרים לחץ גדול ופתאומי על כפות הרגליים, ברכיים וגב דבר היכול להוביל לפגיעה חמורה בהם. מדרסים אורטופדיים איכותיים בהתאמה אישית לנעלי כדורסל ייבלמו את הזעזועים האלה באמצעות שימוש בפולימרייים איכותיים ובולמי זעזועים במדרסים.
  • תיקון מנח כף הרגל: רבים משחקני הכדורסל סובלים מבעיות אורטופדיות הקשורות למבנה כף הרגל כמו קריסה של הרגל פנימה או החוצה או הבדלים באורך הרגליים. דברים אלו יכולים להוביל לפציעות חמורות וכאבים, מדרסים אורטופדים איכותיים ייתקנו את מנח כף הרגל ויישפרו את הביצועים לעוסקים בכדורסל.
  • התאמה אישית ונוחות: לכל אחד מאיתנו מבנה כף רגל שונה, כאשר אנו רוכשים נעלי כדורסל אנו משתמשים בנעל המיוצרת בייצור המוני לכל רוכש בלי לקחת בחשבון שלכל אחד מבנה כף רגל שונה, מדרסים בהתאמה אישית יותאמו למבנה הייחודי של המשתמש וברוב המקרים יישפרו את נוחות הנעליים.
  • שיקום מפציעות ומניעתם: למדרסים יש השפעה גדולה על שחקני כדורסל המחלימים מפציעה בכפות הרגליים או הקרסול, על ידי מתן תמיכה ובלימת זעזועים, המדרסים יעזרו להקל על הכאבים, לזרז החלמה ולמנוע פציעות חוזרות לשחקנים החוזרים לפעילות משחק בהדרגה. 

לסיכום, בכדורסל הקצבי והמהיר של היום, בו החלטות של שבריר שנייה ותנועות מהירות עושות את ההבדל, כל יתרון עושה את ההבדל ומדרסים בהתאמה אישית לנעלי הכדורסל הם ייתרון שיכול לשפר את ביצועיו ובריאותו של שחקן הכדורסל. חברת גוד-פיט מדרסים בהתאמה אישית מתמחה בייצור ובהתאמה של מדרסים לשחקני כדורסל ברמה הגבוהה ביותר, אם אתם עוסקים בכדורסל או בכל ספורט עצים אחר, צרו איתנו קשר לתיאום בדיקה וייעוץ בחינם וללא התחייבות. 

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-8041817 או להשאיר פרטים באתר.

 

מדרסים לנעלי כדורסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *