מעולם לא היה קל כל כך לעשות מדרסים בהתאמה אישית! חברות גוד-פיט השיקה שירות חדש שבהחלט יכול להפוך את החיים של המטופלים לקלים יותר- מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית בהגעה עד לבית המטופל.

עד היום, על מנת לעשות מדרסים בהתאמה אישית, המטופל היה צריך להגיע למכון האורטופדי, דבר שהצריך פינוי זמן לא קצר, הכולל בתוכו נסיעה הלוך חזור למכון האורטופדי לפעמים אף מספר פעמים לא מבוטל (בדיקה,לקיחת מידות,איסוף המדרסים, חזרה להתאמות ותיקונים של המדרסים), מציאת חניה, המתנה בתור במכון וכו', דברים אלו גרמו לאנשים שמתקשים לצאת מהבית מסיבות שונות, כמו מבוגרים בעלי קשיים,אנשים לחוצים בזמן, ילדים ועוד, קושי ברכישת מדרסים ואף לפעמים ויתור על רכישת המדרסים.

לאור הסיבות האלה- חברת גוד פיט מדרסים בהתאמה אישית השיקה שירות חדש שמקל על המטופלים ומאפשר להם לרכוש מדרסים אורטופדיים מבלי "הכאב ראש" ובתהליך מהיר ונוח.

אז איך זה עובד?
אם החלטתם לרכוש מדרסים בהאמה אישית, תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון/הודעת וואצפ למספר 077-8041817 או להשאיר לנו פרטים באתר ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר לתיאום בדיקת כף הרגל בחינם וללא התחייבות, במועד הבדיקה יגיע לביתכם מדרסן עם ציוד הבדיקה הנדרש, לאחר הבדיקה המדרסן יבצע מידות והטבעה לכפות הרגליים שלכם ויעביר אותם למעבדה המכינה את המדרסים, אנחנו נכין את המדרסים לא יאוחר מ 10 ימי עסקים ונביא אותם אליכם עד לבית! כל המדרסים שלנו כוללים אחריות מלאה ובמידה וצריך לבצע תיקונים והתאמות נגיע עד אליכם כדי ששוב לא תצטרכו לצאת מהבית.

אז למה אתם מחכים? מעולם לא היה נוח כל כך לעשות מדרסים בהתאמה אישית! 

לפרטים נוספים ולתיאום בדיקה- צרו איתנו קשר, החזרים והנחות לחברי כל קופות החולים.

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית בהגעה עד לבית הלקוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *